طرح جهادی ارائه خدمات الکترونیک قضایی ۱۳۰ منطقه محروم در فارس آغاز شد 

معاون قضایی و برنامه ریزی دادگستری استان فارس از شناسایی ۱۳۰ منطقه محروم از حیث دسترسی به خدمات الکترونیک قضایی در استان فارس خبر داد. 

علی مومن حسین پور در خصوص این طرح جهادی گفت: به منظور دسترسی آسان و برابر به خدمات الکترونیک قضائی و خدمت رسانی به مناطق محروم، ضمن برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته از سوی این معاونت با همکاری دفاتر الکترونیک خدمات قضایی در تمام شهرستان‌های استان فارس این طرح اجرایی می‌شود. 

او گفت: اولین طرح جهادی خدمت رسانی قضایی در روستای کنده‌ای شهرستان کوه چنار با حضور رئیس دادگستری این شهرستان، کارشناسان فناوری اطلاعات دادگستری استان فارس و با همکاری دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان کوهچنار برگزار شد. 

حسین پور گفت: تا پایان خردادماه امسال ۱۳۰ منطقه محروم شناسایی شده در سطح استان فارس از طرح جهادی ارائه خدمات قضایی الکترونیک برخوردار و ارائه خدمات رایگان با حضور مستقیم دفاتر الکترونیک قضایی در آن مناطق اجرایی خواهد شد. 

معاون قضایی برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان فارس همچنین توسعه زیر ساخت‌های ارائه خدمات الکترونیکی در استان فارس اشاره کرد و از افزایش تعداد دفاتر در استان خبر داد. 

حسین پور گفت: الکترونیکی سازی خدمات قضایی یکی از اهداف مهم در برنامه‌های تحول و تعالی قوه قضائیه است که دادگستری فارس تلاش می‌کند به مانند سال‌های اخیر در این شاخص مهم تحول پیشتازی خود را حفظ کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار